ЗАКОН України "Про захист прав споживачів":
Товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня придбання (за наявності товарного чека або товарно-транспортної накладної) за умови, що цей товар не був у експлуатації. Протягом 14 днів запасна частина повинна бути встановлена на обладнання представником сервісної організації, яка має дозвільну документацію на проведення робіт з газовикористовуючим обладнанням підвищеної небезпеки (ліцензія, дозвіл, чинне посвідчення).
Товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня придбання (товарний чек, видаткова накладна або товарно-транспортна накладна) за умови збереження товарного вигляду, відсутності механічних пошкоджень і деформацій, а також за умови, що товар не був у експлуатації. Якщо придбаний у нас товар вже був у експлуатації або встановлювався на обладнання, він не підлягає поверненню з компенсацією коштів, але на нього поширюються умови гарантійної заміни.
Під час вибору товару та оформлення замовлення покупець повинен повідомити менеджеру код товару, вказаний на сайті, попередньо впевнившись, що саме цей товар йому підходить. Якщо на сайті недостатньо інформації для остаточного вибору, покупець може скористатися консультацією менеджера і уточнити у нього додаткову інформацію для вибору товару (зовнішній вигляд, комплектація, упаковка). Якщо під час отримання товару буде виявлено невідповідність (зовнішній вигляд, комплектація, упаковка, кількість), товар можна повернути/замінити. Транспортні витрати з повернення/обміну/отримання відсутніх позицій покладаються на інтернет-магазин.
Якщо під час вибору товару покупець не може чітко назвати код товару і звертається до менеджера з проханням допомогти у виборі того чи іншого товару, який йому підійде і/або допоможе в ремонті обладнання, він обов’язково повинен переглянути фото рекомендованого товару на сайті. При цьому вся відповідальність за правильний вибір товару покладається на покупця. Якщо вибір виявився неправильним, товар можна повернути/замінити. Транспортні витрати з повернення/обміну покладаються на покупця.
Транспортні витрати з повернення/обміну покладаються на інтернет-магазин «Kotelok», якщо:
Товар не відповідає фотографіям зазначеного коду на сайті;
Товар не має повної комплектації відповідно до фотографій замовленого коду на сайті;
Транспортні витрати з повернення/обміну покладаються на покупця, якщо:
У покупця відпала необхідність у товарі;
Покупець помилився з вибором товару;
Повернення коштів покупцю:
Кошти за товар повертаються зручним для покупця способом лише після отримання товару інтернет-магазином «Kotelok», його перевірки на збереження товарного вигляду, комплектації та працездатності, як це було перед відправкою покупцю (зазвичай до 7 робочих днів).
Покупцю може бути відмовлено у поверненні коштів (обміні товару), якщо хоча б одна з вищезазначених умов не виконана. У такому випадку покупець буде проінформований про відмову, а товар буде відправлений назад покупцю за його рахунок.
Умови гарантійної заміни товару:
Гарантія на придбаний товар діє протягом 6 місяців з моменту закінчення 14 днів від дати відвантаження за умови встановлення на обладнання представником сервісної організації з дотриманням умов і правил експлуатації, чинних СНіП та ДБН; за наявності заземлення та стабілізуючого пристрою на подачі електроживлення, за наявності очищувальних і пом’якшуючих (при жорсткій воді) фільтрів. Після отримання інтернет-магазином повернутого товару він підлягає діагностиці, і у разі виявлення несправності, пов’язаної з браком виробника, підлягає заміні на новий. (Витрати на транспортування в такому разі покладаються на інтернет-магазин). Під час повернення у комплекті з товаром повинні бути:
Копія Акта обстеження обладнання із зазначеними несправностями і копія Акта встановлення запчастини (виписується представником сервісної організації, яка має дозвільну документацію на проведення робіт з газовим обладнанням підвищеної небезпеки: ліцензія, дозвіл, чинне посвідчення);
Чек про покупку або видаткова накладна, або товарно-транспортна накладна.
Гарантійна заміна запчастин:
У разі гарантійного випадку обмін здійснюється за умови повної комплектації товару та відсутності механічних пошкоджень. Гарантійна заміна не поширюється на пошкоджені комплектуючі з порушеннями умов експлуатації та з ознаками внутрішнього втручання в конструкцію товару. Всі доставки товару, що підлягає гарантійній заміні, оплачує покупець.
Повертаємі товари необхідно надсилати за такою адресою:
вул. Олександра Подольського (Амурська) 26, м. Харків, Україна
Нова Пошта, 43 відділення
Отримувач: Kotelok
Телефон отримувача: 0966169776
Якщо у вас виникли питання щодо повернення чи обміну, будь ласка, зв'яжіться з нами